ریمل حجم دهنده و بلند کننده توو این وان تیو بلک دایموند مای

My Black Diamond two in one mascara

دسته : ریمل
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: مای \ MY
  • کشور تولید کننده: ایران
  • حجم: 15 میلی لیتر
  • کارایی: بلند کننده مژه, حجم ‎دهنده
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ریمل حجم دهنده و بلند کننده تو این وان تیو بلک دایموند مای با داشتن کارایی و ترکیبات موثر، به افزایش حجم مژه‌ها کمک شایانی می‌کند.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده تو این وان تیو بلک دایموند مای با داشتن کارایی و ترکیبات موثر، به افزایش حجم مژه‌ها کمک شایانی می‌کند؛ ریمل‌ها در سال‌های گذشته به یکی از پر استفاده‌ترین وسایل دسته آرایش چشم و ابرو تبدیل شده‌اند و در زیبا نشان دادن چهره نقش به سزایی دارند؛ برخی ریمل‌ها علاوه بر زیبایی، سلامت پوست و مژه را هم تضمین می‌کنند؛ این محصول هم دقیقا هم حجم مژه را تقریبا ۵ برابر کرده و هم آن‌ها را بلندتر و زیباتر نشان می‌دهند. این محصول از موم عسل و صمغ درخت اقاقیا برخوردار بوده و با قدرت از پوست نواحی دور چشم و مژه‌ها مراقبت می‌کند. این ریمل با داشتن برس بلند کننده مخصوص، برای ایجاد حجم و بلندی مژه استفاده می‌شود که خوشبختانه با استفاده از آن، لک در نواحی دور چشم و ریزش مژه به وجود نمی‌آید. بانوانی که مژه‌های کوتاه یا کم حجم دارند، با استفاده از این ریمل می‌توانند از آرایش چشم زیبایی برخوردار شوند. ظرف محصول به لطف تکنولوژی تولیدی، خاصیت هوا بند داشته و مانع از خشکی سریع ریمل می‌شود. با برس این محصول هم می‌توان مژه‌ها را حجیم کرد و هم با بلند کردن، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد. عصاره موم زنبور عسل از حساسیت در اطراف پوست چشم جلوگیری کرده و به آبرسانی آن کمک می‌کند؛ صمغ اقاقیا نیز از خشکی مژه‌ها ممانعت کرده و باعث مرطوب شدن آن‌ها می‌شود.

برند
مای \ MY
کشور تولید کننده
ایران
حجم
15 میلی لیتر
کارایی
بلند کننده مژه, حجم ‎دهنده
سایر ویژگی
دارای عصاره موم عسل و صمغ درخت اقاقیا
مرطوب کننده نواحی پوست چشم و مژه
ضد حساسیت
عدم ایجاد چسبندگی بر روی مژه‌ها
دارای جدیدترین برس‌ برای حجم دهندگی و بلندکنندگی مژه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...