ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond مدل Gorgeous Eyes

My Black Dimond Gorgeous Eyes Volume Mascara

دسته : ریمل
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور تولید کننده: ایران
  • حجم: 14 میلی لیتر
  • ویژگی: حجیم کننده مژه ها حالت دهنده فاقد اسانس براش بزرگ جهت حجم دادن بیشتر بدون ایجاد حس چسبندگی به مژه ها بهره گیری از ایمن ترین فرمولاسیون روز اروپا بدون ریزش و سیاه کردن زیر چشم ضد حساسیت
  • سایر ویژگی: ویتامین E: این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان از...
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مای با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و قابل رقابت با محصولات خارجی هستند. این برند ایرانی طیف گستره ای از محصولات بهداشتی را بر اساس استاندارد جهانی ارائه کرده است.

ریمل ها از محبوب ترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی چشم برای تیره کردن، حجیم کردن و بلند و حالت دار نمایش دادن مژه‌ها است. ریمل ها در انواع مختلف و رنگبندی های متنوعی تولید شده اند که انتخاب را برای شما راحت تر کرده اند. در ادامه به معرفی ریمل بلک دایموند مای می پردازیم. 

مشخصات ریمل گرجس آیز بلک دایموند مای

ریمل بلک دایموند مای دارای برس حرفه ای و بزرگ است که مژه ها را خوش حالت و حجیم کرده و با رساندن مقدار یکسان مواد ریمل به مژه ها، از چسبندگی و تجمع آن روی مژه ها جلوگیری کند. این ریمل چشم حاوی رنگدانه های مشکی است که جذابیت فوق العاده ای به چشمان شما می بخشد و با فرمول منحصر به فرد خود از ایجاد حساسیت در ناحیه مژه‌ها جلوگیری کرده و رشد آن را نیز تقویت می‎کند. ریمل مای مشکی فاقد هرگونه اسانس بوده و قابلیت آبرسانی به مژه‌ها را دارد. 

کشور تولید کننده
ایران
حجم
14 میلی لیتر
ویژگی
حجیم کننده مژه ها
حالت دهنده
فاقد اسانس
براش بزرگ جهت حجم دادن بیشتر
بدون ایجاد حس چسبندگی به مژه ها
بهره گیری از ایمن ترین فرمولاسیون روز اروپا
بدون ریزش و سیاه کردن زیر چشم
ضد حساسیت
سایر ویژگی
ویتامین E: این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان از ریشه مژه ها محافظت کرده و با حفظ رطوبت آن ها سبب افزایش رشد مژه ها می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...