سشوار پرومکس 2000 وات مدل 7200

Promax 2000w 7200

دسته : سشوار
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Promax
  • ویژگی: سشوار 2000 وات دارای دکمه آیونیک موتور ۲۲۰ ولت (موتور سنگین) دارای دکمه کول شات (خنک سازی سریع هوا) ۳ حالت کنترل فشار باد (خاموش، متوسط و زیاد) ۳ حالت کنترل حرارت (سرد، ملایم و گرم) فشار باد بسیار زیاد (پرقدرت و مناسب برای براشینگ) 3 سری متمرکز کننده هوا سیم 3 متری حلقه آویزان کردن سشوار
  • ضمانت: نگان سرویس
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

Super Professional 2000w

سشوار 7200 پرومکس سشواری حرفه‌ای و مناسب کار در آرایشگاه است. این سشوار دارای موتور 2000 وات AC، دکمه‌ی فناوری تولید یون و سه متمرکز کننده‌ی هوا است.سرعت زیاد آن به همراه قدرت پرتاب می‌تواند این محصول را به یکی از ایده آل ترین سشوارهای مخصوص براشینگ تبدیل کند. موتورهای AC و DC دو نوع مختلف از موتورهای سشوار هستند. تفاوت عمده موتورها در قدرت، فشار باد خروجی و طول عمر دستگاه است. موتورهای AC عمر و قدرت خروجی بیشتری داشته که برای استفاده‌های حرفه‌ای و طولانی مدت مناسب‌تر هستند. از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون با دکمه‌ی فعال‌سازی است که با فشردن آن ژنراتور یونی (جلوگیری از سوختن و وز شدن موها) فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. سیم بلند ۳ متری، قابلیت چرخش و نیز حلقه آویز سشوار، از دیگر مواردی است که کاربری مدل 7200 پرومکس را در عین حرفه‌ای بودن، آسان‌تر کرده است.

برند
Promax
ویژگی
سشوار 2000 وات
دارای دکمه آیونیک
موتور ۲۲۰ ولت (موتور سنگین)
دارای دکمه کول شات (خنک سازی سریع هوا)
۳ حالت کنترل فشار باد (خاموش، متوسط و زیاد)
۳ حالت کنترل حرارت (سرد، ملایم و گرم)
فشار باد بسیار زیاد (پرقدرت و مناسب برای براشینگ)
3 سری متمرکز کننده هوا
سیم 3 متری
حلقه آویزان کردن سشوار
ضمانت
نگان سرویس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...