ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6683

Geemy Shaving Machine Model GM-6683

دسته : Geemy
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • اندازه اصلاح: 0.1 تا 5 میلی متر
  • سر قابل شستشو: دارد
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6683، ماشین اصلاح جیمی مدل GM-6683 را می توان یکی از خوش دست ترین و سبک ترین ماشین اصلاح های موجود در بازار دانست که دارای باتری مناسبی نیز می باشد.

این ماشین اصلاح دارای تیغه های استیل ضد زنگ خود تیز شونده می باشد که با توجه به قابلیت صفر زنی می تواند گزینه ای عالی برای خط گیری و سایه انداختن و مرتب نمودن مو و ریش باشد.

طراحی آرگونومیک:این ماشین اصلاح حرفه ای دارای طراحی آرگونومیک می باشد که سبب گردیده بسیار خوش دست و سبک شود و حتی در استفاده های طولانی نیز دست شما دچار خستگی نگردد.

منبع تغذیه:ماشین اصلاح جیمی 6683 انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم یونی قوی تامین می نماید که در مدت 180 دقیقه به شارژ کامل رسیده و تا 50 دقیقه به طور مداوم می توان از آن استفاده نمود،از دیگر مزایای تغذیه این دستگاه قابلیت شارژ آن با لب تاب ، شارژر موبایل ، پاور بانک و … می باشد که به نوعی ویژگی خاص برای این دستگاه می باشد

نوع اصلاح ماشین اصلاح جیمی 6683:ماشین اصلاح جیمی 6683 با توجه به قابلیت صفر زنی و قدرت مناسب که دارا می باشد گزینه ای عالی برای اصلاح موی صورت در منزل و همچنین خط گیری و سایه اندازی در آرایشگاه می باشد.

نکته مهم :حتما دقت نمایید که ماشین اصلاح GEEMY 6683 دارای قابلیت ضد آبی نمی باشد ،از قرار دادن آن در محل های مرطوب و یا تماس آن با آب جدا خودداری نمایید زیرا باعث کاهش عمر دستگاه و خرابی آن می گردد.

 

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح
0.1 تا 5 میلی متر
سر قابل شستشو
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ
زمان شارژ کامل
180 دقیقه
استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
خط زن
دارد
رنگ بندی
نقره ای و طلایی
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...