برس حرارتی روزیا مدل HR767

HR767 Rozia

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: برند :روزیا / Rozia مدل :HR767 حداکثر دما:230 درجه سانتی گراد خاموشی خودکار پس از:60 دقیقه نوع نمایشگر:LCD جنس صفحات:سرامیک گستره‌ی دما:220 تا 240 درجه سانتی‌گراد نوع صفحات:پهن منبع تغذیه :برق مستقیم (باسیم) طول سیم :1.5 متر سیم گردان 360 درجه :دارد مدت زمان گم شدن :90 ثانیه کشور سازنده:چین
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از این روش‌های نسبتا جدید برس‌های حرارتی هستند. برس حرارتی رزیا وسیله‌ای شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند.  هنگام شانه‌کردن، موها از میان دندانه‌ها عبور کرده و در تماس با سطح داغ قسمت‌های سرامیکی صاف می‌شوند. سرامیک ضمن اینکه حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کند، از موها محافظت بیشتری به عمل می‌آورد. صاف‌کردن موها با برس حرارتی سریع و راحت است.

برس حرارتی روزیا مدل ROZIA HR767 دارای بیشینه دما 230 درجه سانتی گراد بوده که خیلی سریع تر از برس های معمولی موها رو صاف کرده و از وز شدن آنها جلوگیری می کند. این موصاف کن دارای پوشش سرامیکی پیشرفته بوده و همچنین صفحات برس حرارتی پهن می باشد. محصول دارای صفحه نمایش دیجیتالی میباشد و میتوانید درجه دمارا به دلخواه خود تنظیم کرده و در مدت زمان کمی محصول به درجه حرارت للام میرسد. برس حرارتی روزیا همانند برس حرارتی روزیا مدل ROZIA HR766 دارای چرخش 360 درجه می باشد، که در حین انجام کار بسیار مناسب بوده و از فرسودگی سیم جلوگیری می کند. برس حرارتی روزیا از سیستم قفل ایمنی بهره می برد این سیستم به گونه ای ساخته شده است که پس از 60 دقیقه استفاده از برس  به طور خودکار خاموش می شود.همواره شرکت روزیا تلاس کرده که بهترین محصولات خود را روانه بازار کرده و همجنان در سطح جهانی با شرکتهای دیگه درحال رقابت است و طریقه استفاده محصول را برای شما شرح میدهم . موی سر باید نمی کمی داشته باشد که هنگام برس کشیدن به صافی دلخواه مدنظر خودتون برسید.

مشخصات
برند :روزیا / Rozia
مدل :HR767
حداکثر دما:230 درجه سانتی گراد
خاموشی خودکار پس از:60 دقیقه
نوع نمایشگر:LCD
جنس صفحات:سرامیک
گستره‌ی دما:220 تا 240 درجه سانتی‌گراد
نوع صفحات:پهن
منبع تغذیه :برق مستقیم (باسیم)
طول سیم :1.5 متر
سیم گردان 360 درجه :دارد
مدت زمان گم شدن :90 ثانیه
کشور سازنده:چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...