خط چشم کوزه ای بالکو BALCO

بالکو\Balco

دسته : خط چشم
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی: Made in Germany بدون ایجاد ماسیدگی و تکه تکه شدن (غير پلاستيكي) حاوی رنگدانه های غلیظ و متراکم ایجاد خطوط صاف و یکنواخت قلم روان و سهولت در استفاده با ماندگاری طولانی مدت بدون ایجاد حساسیت کاملا مشکی و مات ضدآب
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خط چشم کوزه ای بالکو از ایجاد حساسیت در نواحی چشمانتان جلوگیری کرده و زمان ماندگاری بسیار فوق العاده ای دارد. همچنین حاوی رنگدانه های غلیظ و متراکم بوده که باعث مشکی و کاملا مات بودن رنگ خط چشم میگردد. با خط چشم ماژیکی بالکو از ماسیدگی و تکه تکه شدن خط چشمتان خداحافظی کرده و در کمترین زمان خط چشمی صاف و زیبا بکشید. در ضمن خط چشم کوزه ای بالکو با حجم 4.5 میلی لیتر و ساخت کشور آلمان روانه بازار شده است.

خط چشم کوزه ای بالکو از ایجاد حساسیت در نواحی چشمانتان جلوگیری کرده و زمان ماندگاری بسیار فوق العاده ای دارد. همچنین حاوی رنگدانه های غلیظ و متراکم بوده که باعث مشکی و کاملا مات بودن رنگ خط چشم میگردد. با خط چشم ماژیکی بالکو از ماسیدگی و تکه تکه شدن خط چشمتان خداحافظی کرده و در کمترین زمان خط چشمی صاف و زیبا بکشید. در ضمن خط چشم کوزه ای بالکو با حجم 4.5 میلی لیتر و ساخت کشور آلمان روانه بازار شده است.

کشیدن انواع خط چشم

چشم های درشت : خط چشم پهن کاملا برای شما برازنده و چشمان شما جذابتر می کند. البته اگه می خواهید چشمانتان کوچکتر و گردتر نمایش داده شود بهتر است از خط مژه که در داخل چشم کشیده می شود استفاده کنید. بهتر است پهنا و اندازه خط چشم را کمتر از حالتی که به صورت عادی آرایش می کنید انتخاب کنید.

چشم های گود رفته : یک خط چشم باریک و ظریف می تواند چشمان شما را زیباتر نشان دهد. خط مژه چشمان شما را کوچکتر نشان داده بنابراین گزینه مناسبی برای شما نیست.

چشم های از حدقه بیرون زده : یک خط چشم پهن در بالای پلک ها می تواند چشمان شما را زیباتر نشان دهد. بهتر است پهنا و اندازه آن را کمتر از حالتی که به صورت عادی آرایش می کنید انتخاب کنید.

چشم های ریز : برای درشت جلوه کردن چشم ها بهتر است هم بالای چشم خط بکشید و هم پایین آن. چون به طور کلی وقتی خط چشم پایین را انجام می دهید چشم ها درشت تر جلوه می کنند.

ویژگی
Made in Germany
بدون ایجاد ماسیدگی و تکه تکه شدن (غير پلاستيكي)
حاوی رنگدانه های غلیظ و متراکم
ایجاد خطوط صاف و یکنواخت
قلم روان و سهولت در استفاده
با ماندگاری طولانی مدت
بدون ایجاد حساسیت
کاملا مشکی و مات
ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...