ریمل حجم دهنده بالکو Balco مدل Big Punk

بالکو\Balco

دسته : ریمل
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: حجم دهندگی بالا بلند کنندگی عالی بدون ریزش و چسبندگی مژه بسیار مشکی ماندگاری بالا حجم: ۱۴ میلی لیتر
336,600 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ریمل حجم دهنده بالکو Balco مدل Big Punk  ماندگاری بالا می باشد،که در آلمان تولید می‌شود.ریمل بالکو حالت بسیار زیبایی به مژه ها و چشم های شما می‌بخشد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای آرایش چشم است.

ریمل محصولی محبوب و معمول در میان مردم بوده که برای بهبود وضعیت و بلند کردن اندازه مژه مرد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات قابلیت ضخیم‌کردن، بلندکردن، تیره‌تر کردن و حتی رنگی کردن مژه شما را دارند. ریمل حجم‌دهنده بالکو مدل BIG PUNK به پر رنگ‌تر شدن مژه‌ها، بلند و پرپشت شدن، افزایش زیبایی و جذابیت مژه و چشم‌ها کمک زیادی می‌کند. این ریمل یک برس نسبتا بزرگ و نرم دارد که با هر بار کشیدن مژه‌ها را حجیم و  جدا می‌کند و به راحتی آنها را بدون چسبیده و پوسته پوسته شدن بلند می‌کند. ریمل حجم‌دهنده بالکو به مژه‌ها حجم و حالت می‌دهد، مژه‌ها را تقویت می‌کند و به دلیل ماندگاری بالا و مقاوم بودن در برابر آب تاثیر آن تا زمان زیادی باقی می‌ماند. می‌توانیم با خیال راحت از این ریمل در مهمانی‌ها بدون ترس از پخش‌شدن ریمل استفاده کنیم. این ریمل دارای رنگ مشکی می‌باشد که جلوه‌ای فوق العاده به چشم می‌بخشد. اپلیکاتور این ریمل بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. این اپلیکاتور مواد ریمل را به طور یکسان رو تمامی مژه‌ها پخش کرده و باعث به هم چسبیدن مژه ها نمی‌گردد. همچنین نوک ظریف آن ریمل زدن به مژه‌های قسمت داخلی چشم و مژه‌های پایین را بسیار ساده می‌کند.این محصول دارای ماندگاری بسیار خوبی روی مژه‌ها می‌باشد و به آسانی نمی‌ریزد و بعد از شستشو نیز باعث سیاهی اطراف چشم نمی‌گردد.

مشخصات
حجم دهندگی بالا
بلند کنندگی عالی
بدون ریزش و چسبندگی مژه
بسیار مشکی
ماندگاری بالا
حجم: ۱۴ میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...