مسواک اورال بی مدل pro healthط

Pro-health OralB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب: مناسب دندان و لثه های حساس
  • نوع برس: برس متوسط
  • ویژگی: بهبود وضعیت لثه ها از بین برنده پلاک و باکتری بدون آسیب رساندن به مینای دندان سفید کننده دندان ها تمیز کننده عمیق فواصل بین دندان ها تمیز کننده زبان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مسواک اورال بی مدل Pro Health با برس متوسط محصولی همه کاره برای محافظت از لثه و مینای دندان ها از شرکت اورال بی Oral B می باشد.

مسواک اورال بی مدل pro-health با برس مدیوم محصولی با طراحی آرگونومیک و حرفه ای محصولی خاص برای لثه های حساس می باشد و سبب تمیزی پلاک ها بدون آسیب به لثه ها می شود . مسواک اورال بی مدل Pro Health ناحیه بین لثه و دندان که به سختی قابل دسترسی هستند را با داشتن موی بلند دایره ای در قسمت جلو این قسمت را به صورت عالی تمیز می کند. این مسواک با از بین بردن لکه های موجود روی مینای دندان بدون آسیب رساندن به آن ها سبب افزایش سفیدی دندان ها می شود. این مسواک با برس منحصر به فرد خود و موهایی با نرمی متوسط ، پلاک و باکتری دندان ها را بدون آسیب رساندن به لثه های دندان تمیز می کند. همچنین پرز های گرد و دراز آن به راحتی به قسمت های سخت دهان دسترسی پیدا کرده و فواصل میان دندان ها را به خوبی تمیز می کند.

مناسب
مناسب دندان و لثه های حساس
نوع برس
برس متوسط
ویژگی
بهبود وضعیت لثه ها
از بین برنده پلاک و باکتری
بدون آسیب رساندن به مینای دندان
سفید کننده دندان ها
تمیز کننده عمیق فواصل بین دندان ها
تمیز کننده زبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...