ماشین اصلاح جیمی مدل GM-805 ا Gemei GM-805 professional hair clipper

Geemy shaving machine model GM805

دسته : Geemy
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اقلام همراه: دارای 4 عدد شانه اصلاح به شماره های 3 و 6 و 10 و 1... کابل شارژر دفترچه راهنما روغن برس تمیز کننده
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • اندازه اصلاح: 0.3 تا 12 میلی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اصلاح جیمی مدل GM805 را می توان یکی از قوی ترین ماشین اصلاح های موجود در بازار دانست که توانسته به واسطه تیغه های استیل و موتور قوی خود محبوبیت بسیاری به خصوص در میان آرایشگران کسب نماید،این ماشین اصلاح دارای تیغه های استیل ضد زنگ خود تیز شونده می باشد که برای حجم گیری و فید و همچنین اصلاح ریش گزینه ای عالی و پر قدرت می باشد.

ماشین اصلاح جیمی 805 را می توان یکی از نمونه های بسیار موفق دستگاه های اصلاح های برند جیمی دانست که توانسته به واسطه قدرت بالا و خوش دست بودن و باطری قوی خود محبوبیت بسیاری به خصوص در میان سالن دارها کسب نماید.اهرم تنظیم کننده:این ماشین اصلاح حرفه ای دارای یک اهرم در کنار دستگاه می باشد که به وسیله آن می توان درجات دستگاه را تنظیم نمود و روی درجه مورد نظر خود قرار داد،درجات این اهرم از 0.3 شروع شده و تا نمره 2.5 به صورت 0.5 به 0.5 ادامه پیدا می نماید.

منبع تغذیه :این ماشین اصلاح به واسطه طراحی مدرن و خاص خود هم قابل استفاده به صورت شارژی و هم به صورت برق مستقیم می باشد،بر روی ماشین اصلاح جیمی 805 باتری از جنس لیتیومی قرار داده شده است که در 180 دقیقه به شارژ کامل رسیده و تا 70 دقیقه به طور مداوم می توان از آن استفاده نمود.

تیغه های ماشین اصلاح جیمی مدل GM805 :ماشین اصلاح جیمی 805 دارای دو تیغه از جنس استیل ضد زنگ و ضد حساسیت می باشد که سبب می گردد خیال شما از بابت کند نشدن تیغه های این دستگاه راحت گردد،همچنین این دستگاه از فناوری OLC بهره می برد که سبب خود تیز شوندگی تیغه های دستگاه می گردد و بدین ترتیب تیغه های این دستگاه در هیچ صورتی کند نخواهد گردید.

اقلام همراه
دارای 4 عدد شانه اصلاح به شماره های 3 و 6 و 10 و 13
کابل شارژر
دفترچه راهنما
روغن
برس تمیز کننده
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح
0.3 تا 12 میلی متر
منبع تغذیه
برق مستقیم،باتری قابل شارژ
زمان شارژ کامل
180دقیقه
استفاده پس از شارژ
70 دقیقه
خط زن
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...