موزن گوش بینی فیلیپس Philips مدل NT3000

NT3000 Philips

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • ضد آب ( استفاده زیر دوش ): دارد
  • منبع تغذیه: باتری قلمی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موزن بینی گوش فیلیپس nt3000موزن گوش و بینی مدل NT3000 دارای دو سری بصورت چرخشی و برش مستقیم . سری باریک دستگاه موزن بینی فیلیپس nt3000 یک تریمر عمودی دارد که به‌راحتی داخل گوش و بینی می‌رودو سری دوم بصورت چرخشی قابل استفاده است. جنس تیغه های این موزن صورت زنانه فیلیپس از استیل ضدزنگ ساخته شده است . شیوه طراحی تیغه های موزن nt3000 با تریمرهای صورت متفاوت است و این به دلیل حساسیت نقاط درون گوش و بینی است. دستگاه موزن فیلیپس نسبت به بدنه دارای کمی خمیدگی است که باعث میشود نقاط حساس گوش و بینی دچار بریدگی نشود. از این جهت این موزن برقی بینی و گوش کاملا ایمن است.

موزن بینی گوش فیلیپس nt3000

موزن گوش و بینی مدل NT3000 دارای دو سری بصورت چرخشی و برش مستقیم . سری باریک دستگاه موزن بینی فیلیپس nt3000 یک تریمر عمودی دارد که به‌راحتی داخل گوش و بینی می‌رودو سری دوم بصورت چرخشی قابل استفاده است. جنس تیغه های این موزن صورت زنانه فیلیپس از استیل ضدزنگ ساخته شده است . شیوه طراحی تیغه های موزن nt3000 با تریمرهای صورت متفاوت است و این به دلیل حساسیت نقاط درون گوش و بینی است. دستگاه موزن فیلیپس نسبت به بدنه دارای کمی خمیدگی است که باعث میشود نقاط حساس گوش و بینی دچار بریدگی نشود. از این جهت این موزن برقی بینی و گوش کاملا ایمن است.

ویژگی های موزن بینی فیلیپس 3000

موزن فیلیپس nt3000 دارای دو عدد شانه با طول اصلاح ۳ و۵ میلی متر به همراه بسته بندی موزن فیلیپس nt3000 قراردارد که روی سری موزن قرار می گیرند. خاموش و روشن کردن و تعویض باتری موزن با چرخش قسمت پایین آن امکان پذیر است. در داخل بسته بندی دستگاه علاوه بر خود موزن و دو عدد شانه اصلاح ابرو دارای یک کیف و یک عدد باتری قلمی میباشد.

موزن بینی فیلیپس 3000 با تیغه ها و بدنه کاملا مهندسی شده و طراحی زیبا و کارآمد با تیغه هایی با جنس استیل ضد زنگ بسیار عالی است. این موزن صورت زنانه فیلیپس از بدنه ای پلاستیکی تشکیل شده که بدلیل داشتن اقلام دیگر همراه خود بسیار فراتر از یک موزن بینی عمل می کند. موزن گوش و بینی مدل ۳۰۰۰ محصول برند فیلیپس با طراحی زیبا و کاربردی عرضه شده است.

طرز استفاده از موزن بینی فیلیپس

موزن برقی فیلیپس 3000 به راحتی وارد گوش و بینی شده و موها را به داخل سری هدایت می‌کند. این موزن گوش و بینی دارای شانه‌های باریک تخت برای اصلاح و مرتب کردن ابرو و بسته به مدل دستگاه، بعضی نیز دارای سری خط زن برای اصلاح خط ریش و موهای پشت گردن عمل می کنند.

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
ضد آب ( استفاده زیر دوش )
دارد
منبع تغذیه
باتری قلمی
تعداد شانه:
2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...